onsdag 3. november 2010

Thira: Så er det bare å vente på smulene på gulvet og jeg kan leve opp til mitt nye navn: NILFISK



Responser på fjesboka

Lise Gottschalk Knoph: Så smulene kan Hoovers innpå. Namam
Erling Okkenhaug: Thira lever et Elektroluksusliv
Lise Gottschalk Knoph Kan jeg si at hun sannsynligvis Voltar maten uten å være stygg?? Grådig ung dame:-)
Lars Tømmerbakke: Hun Mièler bare sine egen kakesmule.
Ingvild Amble Eriksen: Synd hun ikke er en mopps....
Ina Okkenhaug: det kan dere Siemens jeg gjør noe annet.
Synnøve Lona: Så blir det ikke så mye Bosch på gulvet...
Erling Okkenhaug: Thira: Dere er noen ord-støvere alle sammen..
Tove Meidell: eller jeg som har schnauzer, eller matsnuser, - smuler er ikke noe problem
Henriette Hegg Jacobsen: Nettopp Thira, og som to blonde skandinaver vi er, kan vi kun stole på danskene når vi hver kveld (Nil)fisker etter støv og smuler :)
Lars Tømmerbakke: Thira:"Kaffen er Erlings, smulene er Philips. Men husk det er Pavlov som har lært meg å AEGere positivt på baguette."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar